Ramme 1
Glem det!

Dette er en offisiell advarsel fra meg, Tori Spring: Ikke les «Solospill»!

Først: Jeg forstår ikke hvorfor noen vil lese en bok i det hele tatt. Greit, jeg forstår at det er noen som har det som en «greie». Men den tiden kan du bruke på å se på minst tre Sofia Coppola-filmer. Sove. Redesigne bloggen din.

For det andre: Alt som er i boken handler om meg, og la oss være ærlige, ingen ønsker å lese om meg. Tori Spring, bokstavelig talt den kjedeligste og mest selvmedlidende sekstenåringen i det kjente universet. Ingen ting skjer med meg, og fortsatt klarer jeg å finne en hel masse problemer å sutre over. Om du ikke slår meg ned etter to sider, så gjør jeg det.

Vil du absolutt lese en bok? Les heller en fantasy, eller hva som helst. Det virkelige liv er ikke spennende. Du står bare opp og går til skolen, hver dag. Du forsøker å ikke snakke til folk. Du går hjem. Du sitter med laptopen din. Det var det. Ferdig. Om du tror at det kommer en stor meningsfull slutt, er du en pretensiøs tulling. Legg heller ut Starbucksen din på Instagram, skriv et dårlig dikt eller tilbe Joy Division t-skjorta di.

… Jeg vet ikke en gang hvorfor jeg gidder å si deg dette.

Det er jo ikke sånn at jeg bryr meg.

Solospill_forside nettsideIkke les den. Bare ikke gjør det. Den er ikke verdt det. Helt seriøst.

Tori

PS: Jeg mener, om du bryr deg så mye, besøk heller bloggen min i stedet, chronic-pessimist.tumblr.com. Det koster deg mye mindre innsats.

Om du på liv og død må vite det, kommer boken i bokhandelen 19. august.

 

Ramme 1

Legg igjen en kommentar